Påsk

2011-04-24 @ 16:33:06

Godmorgon!

Vaknade precis upp efter 12 timmars sömn, haha. Idag är det påsk och först ska pojkarna här som är 3 & 4 år leta påskägg sen ska dem tydligen ha någon fest. "Massa smutsiga barn, skrik och god mat" beskrev mamman det, men hon sa att jag fick vara med om jag ville eller så kunde hon köra mig någonstans innan det började. Pallar dock inte skynda mig och åka iväg så tror jag stannar här idag och iallafall äter med dem sen tar en promenad eller något. Kan ju vara kul att kolla hur dem firar påsk ;)

I natt skulle jag egentligen sova hos en kompis men mamman här sa att jag kunde stanna en natt till och sedan flytta till min LCC, så kändes lättare att bara flytta sakerna en gång. 

Längtar tills jag ska få nya matchningar nästa vecka, ska bli spännande!

Lånade en bild från Linn, ville bara visa, det är verkligen så här som VARJE tomt ser ut just nu, blommor, blommor, blommor, kvarteren är jätte fina och luktar as gott när man är ute och går ;)


Kommentarer
Oddveronika

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-06-20 @ 09:59:37
URL: http://oddveronika.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback