Dag 30!

2011-04-06 @ 15:44:46
Läste på Linns blogg att det redan gått 30 dagar sedan vi åkte. Känns som att det gått 1 sekund!

Igår åkte vi till Bethesda och skulle shoppa. De flesta affäerna var tyvärr aaaaaaaaaas dyra men hittade en bra affär att shoppa i. Linn köpte upp hela stället medan jag nöjde mig med ett fint linne. Vi åt lunch på ett salladsställe och sedan gick vi över gatan till ett Cupcake ställe. Går ett tv-program om det stället "DC Cupcakes" så vi var ju tvungna att gå dit och köpa något. Gott!

Jobbade sedan på kvällen igår så fick en ledig förmiddag idag också. Tog en sovmorgon och ska gå en promenad med puppy innan jag börjar, vilket jag inte vet när det är, men ändå. Soligt och as varmt idag, 22 grader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback