Malta

2010-09-12 @ 18:30:46

Nu är jag framme på Malta. Resan gick bra och jag träffade två tjejer från sverige på vägen ner. Det var skönt.
Mellanlandade i Munchen. Väl på Malta blev vi hämtade som vi skulle och körda till olika ställen. Jag bor som i en studentkorridor. Idag har det bara varit två hemma, en från schweiz och en från korea. Verkade trevliga. De andra har väl varit ute och roat sig under dagen och kommer senare.

Bor själv i ett rum just nu, den jag ska dela med kommer tydligen nästa vecka. Men ganska skönt då kan jag packa upp och så innan. 

Allt ser typ likadant ut i det området jag bor. Försökte hitta en affär för att köpa en adapter men gick inte så bra. Köpte iallafall en glass ;)

Nu är jag skiiittrött fast får väl försöka vara uppe en stund till och vara lite social!

Imorgon börjar skolan kl 07.30. Ska bli roligt! Hoppas jag hittar dit..

Sen på kvällen är det någon välkomstmiddag typ :)

/E ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback