November 18th

2010-11-18 @ 21:49:50
Min dator hade virus i några dagar och jag blev helt orolig för mina bilder. Hursomhelst så nu efter att en schweizernötspojke kollat på den så funkar den igen. BRA. Kul att han som inte ens kan svenska kunde fixa den genom att gissa vad det stog och jag som kunde läsa kunde inte..

Denna vecka har varit rätt lugn med lite filmkvällar, bio och en del shopping i sliema. Även hunnit med att träna och plugga. Nästa vecka har vi ett progress test på torsdagen. Ska bli kul att se om man blivit något bättre. Är dock sjukt missnöjd med min speakingpartner. Försökt prata med honom några gånger nu men inte ens fattat hans namn.. haha känns braa.

Nu ska jag duscha och göra klart läxan.

Hoppas allt är bra ♥

Movienight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback