Braaaa

2010-11-02 @ 21:33:17
Nu är jag hemma igen. Sjukt jobbigt pass kommer nog inte kunna andas imorgon med så mycket magträning!! Har lagat soppa mycket svårt. Tog ett paket med pulver. La till vatten. Kokade. Klart. Braaa. 

Vet ni hur kul att tycker det är att good heter brrraaaaaaa på svenska?

Min webcam har damp så jag försökte fixa den nyss. Gick sämst men istället hittade jag snyggsnygga bilder!

                                              
                                                   På mina två USA kamrater ♥


o                                                            och på gosii princess ♣




och på dem där läskiga igen ♦



Neeej nu sitter jag och gör massa annat än läxorna igen. I'll have to go..Bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback