hey soul sister!

2010-05-25 @ 14:36:57

tjoho!

Tentan igår tror jag gick bra? Hoppas det!!

Idag stog jag en sovmorgon, gick till ströget och lunchade med Mamy och vid 16 börjar jag jobba. Hade tänkt träna och städa mitt rum innan men känns lite tajt nu, klockan är redan halv tre..Hm städa eller träna? ..eller inget?

Åh nästa vecka kommer mina fina vänner Hanna och Sara hit!! Ska bli så kul att träffa dem!

Hahahhah Kolla in snyggingarna här:


17 år -bad girls? hahaha







15 snart 16 år


Kommentarer
Hannie

OMFG! de va tider de, fick mig ett gott skratt där! riktigt fina bilder emma, jätte fina.. ska bli helt underbart kul att samla vår lilla trio igen!

Willy wonka får ju självklart hänga med på ett litet hörn;)

kan inte vänta en minut till! :D

2010-06-01 @ 13:12:47
URL: http://hande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback