Pluggiiii

2010-05-20 @ 19:47:52
Idag har jag och min älsklings bok på 1000 sidor spenderat dagen ihop. Har läst och läst och läst men den vägrar ta slut! Har gått några promenader med Maya och Tränat också.

Har börjat träna på she shape med mamma. Kan dock inte bestämma mig om jag gillar det eller inte. Det är ju bra och så men korta pass (30 min) och lite konstigt. Man är i en maskin 1 min sedan står man och gör vad man vill på en stepbräda 1 min sedan tillbaka till maskin osv. Känns så fult att vara vid stepbrädan. Fast alla är typ tjocka och 50+ så man är ju bäst, vilket känns bra! Sen är det ju sjukt nära mig också! Tar 1 min att gå dit!
Ska gå mina två gratis veckor men sedan vill jag nog inte fortsätta..tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback