London baby!

2010-05-09 @ 21:46:49

Har ju rest en hel del det senaste året, Warsawa, New York, Californien, Las Vegas, Chamonix, Paris och nu London. Visst har jag tröttnat på de jävla flygen och säkerthetskontrollerna men annars är det ju lika underbart varje gång! Att resa är fan bland det bästa som finns!

I alla fall dagarna i London var som ni förstår väldigt bra. Vi hann med massa sightseen, restauranger och shopping! Love Primark säger jag bara! As fina kläder, skor assesoarer mm jätte billigt! New Look är nu mera också en favorit affär. I London köpte jag skinnjacka, fyra par skor, klänningar, linnen, t-shirtar, jeans-shorts mm, jag som inte skulle shoppa så mycket? haha är i allafall väldigt nöjd och dit kommer jag åka igen!

Tack Amanda Frida Otto och Johnny för en bra vecka :)



ännu en tröja med en ny stad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback