Fylletreorna (Y)

2010-05-14 @ 20:24:14
hahahah jag kan inte sluta skratta åt alla roliga fulla treor som sprang runt på stan idag. Så fult klädda, helt borta och på jobbet när vi serverade dem stod de och snacka med främligar om allt mellan himmel och jord så att säga. Hade egentligen en hemsk dag med sjukt mycket att göra, fick LUNCH vid 16.15 (!!!!) så höll på att svimma typ men treorna var så roliga så det gjorde min dag (Y) Till och med en som fråga chans idag, höll på att skratta ihjäl mig!!!!!! Sen hörde jag om en viss person som åkt till fylle cell mitt på dagen haha, lyckat!

Nu ska jag strax iväg med mina habibis och ta en cider på cheers i solen! Likie likie 

Puss på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback