And then he told me the story that I heard before, How he fell in love with a Dallas whore

2010-05-19 @ 19:43:56
VÄÄÄRME IDAG!!!

Inte för att det spelade mig någon roll. Jag tog tåget 7.21 till skolan och kom hem 16.35. lååååång tråkig och hungrig dag, framför en dator. SUGIT! Glömde pengar så kunde inte äta. Den 30-åriga dansken bjöd hem mig att äta hos henne men jag avböjde konstigt nog..

Sen skulle jag träffa fellan och äntligen få leka lite i solen, så kom jag på att jag och mamma bokat in oss på ett träningspass, sööög. Eller ja det var helt okej men var inte så taggad.

SÄG ATT DET ÄR SOLIGT IMORGON?!?!? skulle va så typiskt om det regnar imorgon när jag är ledig.

Hoppas iallafall ni har solat och haft det skönt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback