Packar igen..

2010-03-31 @ 22:22:36

En mysig lunch på Asia Spa/Varberg stadshotell blev det. Jätte fint där inne, känns så lyxigt. Dock HATAR jag tomat och de var tomat över ALL min mat så det var inte så gott.. nästa gång får jag beställa utan tomat helt enkelt. 

Jaha då var det dax att packa igen. Drar till Gotland imorgon. Var egentligen inte så taggad men syster och kusin övertalade mig och berättade om allt awesooome de skulle göra och syrran hotade med att inte ge mig min födelsedagspresent om jag inte följde med, så jag bestämde mig för att åka med ändå.

Ska ändå bli mysigt med en gotlandsweekend i stugan igen. Borta torsdag-måndag. Kanske blir det utgång i helgen med, får se vad det blir :)


Måste iallafall hinna med att träffa min Hannie och kanske tillåter vädret lite häng på strandpromenaden, man kan ju alltid hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback