malin säger: "i love malin"

2010-03-23 @ 20:54:55
Hej alla läsare!

Ursäkta min dåliga update. Tänkte skylla på vädret eller att jag inte haft tid eller något, fast inget av det skulle ju vara sant, så whatevver, here I am!

Vet ni vad jag har gjort? Börjat plugga!
Eller ja, typ en kurs i två månader bara, men känns ändå bra. Längtar mest till studiebidraget<3

Annars har jag varit i Borås en sväng och kollat läget, varit Halmstad (där jag tydligen pluggar) och festat lite i vabbe. Firat min birthday och så. Idag har jag gjort några ärenden på stan och tränat. 

På lördag ska jag ha 20-års fest!
Har dock inget att ha på mig till dess, så ska försöka hitta något typ imon..

Ja whatevver, ville bara säga hej. Ska uppdatera lite bättre nu igen, förstår att ni blir sura när ni inte får er dagliga update! Förlåt gummsisar!

Åh nu är lovet i Chamonix slut och de andra har börjat skolan igen. Utan mig! Känns konstigt!!



Saknar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback