Don’t Stop Believin’

2010-03-24 @ 13:56:50
Heej! :)

Idag började jag dagen med att ut och spring. Har nog inte sprungit sedan jag kom hem från USA i slutet av december så det var ju typ ett skämt.
För det första tycker jag inte om att springa i stan, så jag gick till påskbergskogen, som tar typ 15 min sen sprang jag typ i fem meter kändes det som, höll på att dö lite. hehe, sen gick jag hem igen, men går kanske liiite bättre nästa gång.. ;)

I kväll ska vi (jag och min familla) till Göteborg och fira min kusse Amanda som fyller 18! Ska åka en sväng förbi mormor och morfar och ta en fiki också.

Jag och mamma var och gjorde lite ärenden på stan innan och ska göra några till snart, måste köpa en bok till skolisen mm..måste bara vila framför datan ett tag ;) 

Kram 

Kommentarer
matilda

eller hur ;) DET MÅSTE VI GÖRA :D:D

2010-03-24 @ 14:42:37
URL: http://matildakallqvist.blogg.se/
malle ericson

good att du uppdaterar gummen!

2010-03-24 @ 18:27:20
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback