20-års feeeest!

2010-03-29 @ 10:08:12
Lördag kvällen spenderades in my house. Jag gjorde lasange all by myself och tyckte den blev rätt god faktiskt!
Fick fina presenter av brudarna och hade jätte trevligt. Efter ett par timmat kom boysen också med en presse och sen blev det party till halv fem. Vet inte riktigt vart de sista timmarna tog vägen tiden bara flög away!
TACK FÖR I LÖRDAGS ♥

Dock trodde jag att min mobil försvann så var inne hos grannen och letade efter att alla gått (vi var där en stund i slutet). Partydödaren nummer 1, stängde av deras musik och gick runt och letade och ringde haha.

Dagen efter skulle jag jobba och eftersom min mobil var borta kunda jag inte ställa någon klocka. Sov i en timme så gick upp klockan 6 så jag inte skulle försova mig, städade och åt resterna av lasangen och kollade på tv. Då var jag as pigg, det var jag inte när jag jobbat 11-17 dock. Förlåt alla kunder som fick fel mat och fel växel!

Lagom tills min mamma ringt och spärrat telefonen och vi bestämt oss för att den var snodd får jag tag i Felicia som säger att hon har två mobiler..

Jag är iallafall glad att min mobil is back, ringde tele2 och de kunde efter mycket om och men låsa upp den utan att skicka nytt sim-kort! Skööönt! kände mig helt handikappad, EN HEEL DAG utan telefon!

Nu sitter jag i skolan i Halmstad, min första lektion var inställd så börjar 13 istället men hittade en klasskompis som hade tillgång till ett rum med datorer. Nice.

Har en lunchdejt klockan tolv, bara två timmar kvar..

Puss och Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback