If we ever meet again

2010-07-04 @ 20:50:23
Malin ericson: uppdatera uppdatera uppdatera!!!!!!!!!!!!!!! elller vad är det du brukar säga? ;)

oj då. Vad hände med min blogg liksom?! Inte vet jag. Men nu är jag här iallafall.

Har jobbat två nätter i rad. I fredags var det inte så mycket folk men igår kom det hur mycket som helst. Som tur var hade vi mest roliga kunder så det blev mycket skratt och många äckliga specialare som folk på fyllan ville ha. 

Sen har jag också hunnit vara på beachen och steeekt med Molly, Michelle och Mimmi. Idag har jag vart på tre toppar och ätit glass med min familj som kom tillbaka från Gotland i natt.   

I veckan jobbar jag rätt mycket faktiskt och har inget speciellt planerat. Får se vad som händer. Men kommer mer update. Promiiiiiiiiiise.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback