Meet me halfway!

2010-01-20 @ 12:11:17

Vet inte riktgt vad som hänt med mitt bloggande ett tag men det har varit så fullt upp så har helt enkelt inte prioriterat att blogga ;)

Men nu kommer lite uppdate!

Min pappa fyllde 60 förra veckan. Det firades på onsdags morgonen hemma och sedan åkte vi till Göteborg och åt på Heaven 23 i Gothia towers. Jätte gott och fin utsikt över hela Göteborg!




Heaven 23


ingen kommentar..


På lördagen var vi på Hotell Gästis och badade och bastade med släkt och vänner. Sedan var det buffé som avslutades med presentöppning och tårta hemma :)

På kvällen när det var färdig firat och lördag kväll kunde jag såklart inte motstå att möta upp some friends at a Party. Var där ett tag sedan drog vi vidare till Cheers&Beers. Roligaste kvällen på länge!


Måndag och Tisdag blev det äventyr till Halmstad med dessa två. Kollade in en kurs jag kanske tänkte läsa men tror inte det blir så nu ;)

Har även jobbat flera dagar på senaste tiden. Ja man blir ju lite förvånad själv.
Nu vet jag inte riktgit vad jag ska göra i vår om jag inte ska plugga..! Får panik av att bara gå hemma och jobba några gånger i veckan! 

Nu ska jag äta lite lunch sedan blir det jobb igen ;)

Puss och Kram Emma
 


Kommentarer
malle ericson

musse-hatten är ju förjävla snygg! grattis till din papi :D

2010-01-20 @ 13:38:11
URL: http://malinericsons.blogg.se/
hannie

HAHAHAHHAHA, tyckte att de stod 80år först på tårtan. blev nästan lite rädd där:P

hahahah

2010-01-22 @ 22:37:30
URL: http://hande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback