Uppdate från Chamonix

2010-02-22 @ 16:15:09

Hey!!


Förlåt för dålig uppdatering men har som sagt inget internet i lägenheter. Dock har jag varit inne på internet i skolan men inte hunnit skriva klart på bloggen på de korta rasterna..


I torsdags åt några från skolan, kanske 30 pers eller något middag på en restaurang ihop. Det var riktigt mysigt och kul att träffa alla. Hade riktigt trevligt och när jag och Prinsessan vid halv elva tiden skulle gå hem frågade några andra om vi inte ville med och ta en drink. Och det gjorde vi. Det blev mer än en drink och klockan hann ticka på innan vi tillslut kom hem.


Då ville prinsessan kolla på våra usa-bilder. Och de är ju inte några precis..


Tog väl minst en/en och en halv timme att visa och ja klockan 9 skulle vi vara i skolan dagen där på. Var väl inte världens piggaste kan jag inte påstå.


 På eftermiddagen åkte jag lite snowboard men vädret sög så blev bara någon timme, höll på att frysa ihjäl. Sedan blev det ut och ta några drinkar igen.. :)


 Lördagen och söndagen spenderades också i backen med snowboarden. Sedan blev det lugna hemmakvällar. Har vart fullt upp hela tiden sen jag kom hit, vilket har varit jätte kul, men var ändå skönt att bara ta det lite lugnt.


 Nu är jag i skolan och börjar typ nu men hoppas allt är bra med er där hemma!


Kramar!


Kommentarer
malle ericson

uppdatera meeeeera!! och vi vill ha bilder på prinsessan ;)

2010-02-24 @ 17:33:47
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback