December 10th 2010

2010-12-10 @ 20:29:06
Hej!

Vad har hänt?
Elli har fyllt år så var ute och åt och firade henne på Estilo, restaurangen med vattenfallet, i Tisdags.
Har varit ute och dansat en hel del, värmen har kommit tillbaka så hunnit med två sköna soldagar på stranden med badande. Sedan har folk i andra klasser som redan gjort sina prov börjat packa ihop sina väskor och dra sig hemåt ♥

Speaking examen gjorde vi idag. Jätte skönt att äntligen ha det värsta gjort. Vet inte vad jag sa eller gjorde men kändes som om jag pratade om havet hela tiden ;)

Imorgon ska vi ha prov hela dagen. Fy vad kul det ska bli..

På söndagen lämnar jag min lägenhet, mina roomies och mina tjocka vänner och åker jag till Frankfurt för att spendera tre timmar på en underbar flygplats i fjärran land. Efter det tar jag mig en trip till landet där solen aldrig går ner (eller snarare aldrig upp?), SVERIGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback