1 December

2010-12-01 @ 18:38:48
Hur sjukt är det inte att det är 1 December?

Iallafall. Var ju tvungen att försöka få lite julstämning här. Åt en bit ur min chokladkalender och gjorde ett försök att se julkalaendern. Gick sådär, men efter en timme hade jag buffrat mig igenom det 13 min långa programmet. Verkar bra men får nog vänta till jag kommer hem och kolla ;)

Just nu sitter jag och laddar upp lite nya bilder på facebook och väntar på att klockan ska bli åtta så middagen börjar. Jag och Wendy var och bokade bord innan så nu är vi redo. Blir förmodligen utgång efter, är ju ändå onsdag!

Ciao


ROME



Kommentarer
molly

hoppas du har de braa emmis-slemmis! fast det vet jag att du har;) du får passa på å njuta sista tiden nu, men håll dig borta från solen! du får inte vara pepparkaka när du kommer hem ju!! fick typ EN fräkne på teneriffa and thats it liksom ;) puss hälsa malteserna!

2010-12-01 @ 23:24:26
fellan

Åhh vilken fin bild :D

2010-12-04 @ 13:51:15
URL: http://feliciahugosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback