A sisters love is for all seasons

2010-08-29 @ 23:25:35

Denna helg har bjudit på mycket natt arbete. Både fredag och lördag natt stog jag i grillen och tog emot både fulla idioter och roliga och trevliga kunder som gav mycket dricks. Jobbade med Linnea båda dagarna så var kul även om jag trodde jag skulle ramla ihop på söndag morgon kl 5 när jag vandrade hem över torget.

På lördagen på dagen hade vi avskedsmiddag med släkten för min syster som åker till Toronto för att plugga en termin. Fick precis ett sms från henne att hon var framme och kommit in i landet. Kommer bli så tomt hemma utan henne men hon kommer ha det bäst och på julafton är hon hemma igen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback