Torsdag

2009-10-30 @ 04:25:43

Nu är min kusin som annars bor i Las Vegas här och vi ska grilla och äta snart :)

Jag strök (!!) lite imorse medan Matilda och Malin tog lite extra sömn. Fick pengar av min moster för att göra det, så vf inte tänkte jag, men det var jobbigt och tog lååång tid. Blev lite mat efter det sedan en sväng med Lucy innan vi skulle göra uppdraget; hämta emmas handduk som ramlat över till grannes tomt. Matilda fick göra ett fint och smidigt (?) hopp över staketet.

Efter det tog vi oss vidare till main street och jag köpte tröjorna,vi bokade surfinglektion, gick till starbucks och sedan satt ute och solade oss lite.



vårt hus


Min kofta
BILLABONG

Mitt linne, som inte låg rakt när kortet togs ;)
BILLABONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback