Jacuzziiiii

2009-10-20 @ 04:01:29

I skolan idag blev det test. Var ganska lätt, typ två svåra frågor. Antar att det gick bra alltså.
Alla var sjukt jobbiga idag i skolan bara. Störde mig som fan. Höll på att snacka och skrika och vara papegojor (upprepa allt). Ville bara skjuta dom;)

Efter skolan åt vi pizza sedan pratade jag med min älskling en stund. Efter det drog vi till beachen. Det var fint väder men började blåsa lite så efter två timmar gick vi hem den långa sträckan igen (100 meter).

Frös lite efter stranden så var blev tvungna att hoppa i Jacuzzin idag igen. Inget offer i och för sig, blev kvar i två timmar. Jääätte skönt :)



jag och matilda igår.


Kommentarer
malle ericson

jaa i loovve to bada

2009-10-20 @ 04:23:23
URL: http://malinericsons.blogg.se/
MÄÄÄNDY - ♥

idag ska jag städa sen lir det bio :) själv då?

2009-10-20 @ 13:55:08
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback