151009

2009-10-15 @ 23:04:22

Blev inget disneyland idag. Bussen gick inte dit! Blev lite besvikan, men har nu bestämt med min moster att ta det någon fredag då hon är ledig istället :)

Idag är det sista dagen att söka till högskolan. Jag sökte egentligen innan jag åkte till Usa, för mer än två veckor sedan men nu blev jag så velig så har ändrat den minst tio gånger. Men nu är jag nöjd!

Slutade skolan vid halv tolv, tog bussen hem, lagade mat och snart ska gå till Main Street och köpa en platttång till Matilda. Hennes funkar inte i usa och nu står hon inte ut med sitt lockiga hår längre. Har kämpat i två veckor men har nu gett upp.



Igår blev det en promenad till Starbucks på eftermiddagen. Matilda och Malin fick nya amerikanska namn också tydligen; Martina och Molly.  Deras namn är tydligen lite svåra att uppfatta. Efter min feta varm choklad med grädde var jag tvungen att röra på mig lite. Blev ut och springa, höll på att dö. M&M sprang också en liten liten bit (tydligen..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback