Californien

2009-10-07 @ 05:29:05
Flygturerna från New York till Orange County gick bra. På det andra flyget hade vi separata platset och själv hade jag turen att sitta mellan en gubbe som skickade sura sms till en tjej hela resan och på andra sidan en annan gubbe som släckte min lampa så fort jag tände den. Kändes som långa fyra timmar..!

Nu är vi iallafall framme i Californien! Det är varmt och skönt och jag har redan hunnit bränna mig;)
Idag har vi kollat in området runt omkring. Bland annat gått längs beachen och ut på piren. Satt vid ett livräddartorn och solade. Är så himla fint här!!



Huntington Beach, OC


Huntington Beach, OC


Huntington Beach, OC


Huntington Beach, OC


Huntington Beach, OC


Huntington Beach, OC


Huntington Beach, OC

Kommentarer
Hilea

ooooo... såp underbart=)

2009-10-07 @ 10:50:52
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback