Äntligen Idol!

2009-10-24 @ 08:28:11

Idag fick vi äntligen se Idol! Min bästa morfar skickade ett usb minne till mig! Åh så glad jag blev :)
Tittade uppe på tredje vången, har den största TV:n jag någonsin sett där. Eller är egentligen en skärm men så himla STOR!

Skolan idag var riktigt svår, blir svårare och svårare för varje dag. Synd, snart kommer jag inte glänsa längre. Jag som började vänja mig vid att vara bäst.

På något sätt blev det lunch klockan tre på Rubys. Rastaurangen som ligger längst ut på piren.
Hade väl att göra med att vi var trötta på pasta som vi lagar nästan varje dag och orkade inte göra något annat så vi besämde oss för att gå ut och äta. Klockan var då 12. Alla tre skulle först ringa samtal till Sverige i x antal minuter sedan flög tiden iväg. Men när vi väl åt var det väldigt gott och fin utsikt :)

Nu ska jag sova! Puss på er<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback