Yogurtland

2009-11-23 @ 07:35:34

Srpungit idag igen. Träningschemat verkar funka. Idag har vi varit på lite ärenden med Karin. Kollade på väskor till hemresan bland annat. Hittade en Calvin Klein som jag gillade, kunde bara inte bestäma mig för vilken storlek så fick vänta. Hur mycket har jag shoppat liksom? En liten väska, mellan eller mega väska? 

Besökte också Yogurtland idag. Ett av mina favorit ställen. Det är typ som mjukglass fast godare så får man ta själv vilka smaker man vill ha, frukter på och godis, kokos ja man kan ta vad man vill sen väger man det i kassan bara. MM vad gott det är!

pratade med min älskling idag också. JAG.SAKNAR.DIG.
 






MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback