snart blir jeg majestet

2009-12-04 @ 07:11:23

meeeeer shopping! Efter skolis idag gick vi till Westminister mall och shoppade. Blev två koftor, ett par örhängen och ett par svarta jeans. bästaste!

Ikväll har vi kollat in Polarexpressen baklänges (slutet först sedan början) och ätit gröt.
Valde gröten ikväll, den stora frågan varje kväll och morgon är nämligen;
ska jag äta gröt eller flingor? Finns världens godaste flingor här samtidigt som gröt är gott.
haha vet inte varför jag skrev det ? men nu vet ni ;)
Sen att vi såg filmen baklänges vet jag inte riktigt hur det gick till. Började om på samma kanal efter att den tog slut. Men inget fel med det liksom. 


Att "snart är det jag som är kung" på norska är bäst har vi också hunnit komma underfund med idag. Lyssna bara på den fina titeln: SNART BLIR JEG MAJESTET.


Kommentarer
CELINE

e så roligt att shoppa.. ha det bra:)

2009-12-04 @ 17:03:00
URL: http://fempraliner.blogg.se/
Madde

Ikväll blir det fredagsmys med tjejgänget och Idol :) Hoppas du får en fin kväll. Kram /M

2009-12-04 @ 17:50:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/
hanna

hahahhaha, den ska jag säga till alla när jag flyttar till norge landet:P ska även skriva de på mitt cv tror jag;) hoppas att ni har de fint, ser så ut iaf;) LOVE

2009-12-04 @ 22:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback