heeey

2007-07-05 @ 16:29:19
banana bor ute i skogen i tofta nu:/
men de e ju egentligen rätt bra för mej! :p
de har hänt en massa men orkar inte skriva men nu har hon ingen data där ute så jag slipper blogga så ofta, JEJ! heheheh
men om den lilla abbelovern nu skulle komma in till stana en daaaag så ska jag göra henne lycklig o skriva lite nu;D
-
det går inte en dag utan att jossan lär mej nåt nytt..
idag hade jossan backat på körskolan o de ville ju jag åxå göra!!
(j) -men emma man måste ju kunna köra framåt innan man kan börja backa, de e som när man var liten, du började väll inte gå baklänges först?!?
(e)- men hallå jag kan faktiskt köra framåt!
(j) m......


det går heller inte en dag utan att hanniedenstore(2) ska försöka lära mej nåt..hon kmr alltid med massa råd iaf men ibland,, kanske inte dom bästa...(?):S
(e) - nee,  vill inte!
(h) - EMMA!! för ditt ryktes skull, STRULA MED HONOM!!!

HAHAAH men de va bra försök gummen hehe

Kommentarer
jossan

HAHAHAHAHAHAH
fan va ja skratta nu då =P
va fan bra ju =)

2007-07-05 @ 21:36:22
mm..

hahaha bloniner säger jag bara!

2007-07-05 @ 21:54:58
mm..

hahaha blonDiner säger jag bara!

2007-07-05 @ 21:55:31
hannie

HA HA HA HA, mhm du bara måste strula me han,FÖR DITT RYKTES SKULL! HAHAHAHHAHAHAHAHHA

2007-07-06 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback